Va place noul design ?

Play Pandanda






Playercardul lui Ghray



Playercardul meu !





Total vizualizari blog

Nu copiati !


Suntem protejati de MyFreeCopyright !

myfreecopyright.com registered & protected

Tracker Henry !

Pandanda Henry's blog

Bannerul Nostru


create your own banner at mybannermaker.com!



Bannerul Nostru



Bannerul Pandand Romania News !

create your own banner at mybannermaker.com!

Design

Powered By Blogger
Un produs Blogger.

Playercard Henry !


Postări populare

Persoane interesate

Pandanda Land News

sâmbătă, 14 mai 2011

Jinxsey moderator !!!

Henry a postat pe blogul lui despre modul Jinxsey



Aveţi vreo Dragons?• Am trei Dragons chiar acum. Acestea sunt: ​​Lady (negru) Rexy (gri) şi Aly (albastru). Acestea sunt numite după viaţa reală german câinii ciobanesti ştiu.
Care este Treehouse ta?• Noi am folosit mobilier acasă pentru a crea o casa pe plaja distracţie pentru amici dragon mea. E atât de relaxant, acolo!

  
 
Care este tinuta ta preferata?• cavaleri si utilaje doamnelor din Questy sunt atât de minunat! (Şi Du-te cu dragoni mare!)
Care este culoarea ta preferata?• Blue ... "orice nuanta, la toate.
Care este minigame tale favorite?• Dragon's Revenge
Vrei Bunnies degrabă Ghosts goana vânătoare de aur?• Aş alunge mai degrabă iepuraşi, aşa că am poate avea unele al meu! (Mine! mina mea!)
Care a fost Festivalul dumneavoastră preferat?• Festivalul de iarna a fost atât de distractiv mai ales că avem potiunea om de zapada nou!
Care este Quest dumneavoastră preferat?• Nu am un favorit într-adevăr, iubesc-le pe toate! Este întotdeauna atât de distractiv vin să completeze în fiecare zi Questuri din acea zi şi apoi nerabdare de aşteptare pentru mâine Quest de a aduce mai multă distracţie!
Care este camera dumneavoastră preferat în Pandanda?• Uşa Purple este un astfel de loc balansoar am şi este atât de distractiv de a aduna prietenii tai acolo pentru o petrecere de dans!
Care este cel mai bun lucru despre a fi un Moderator?• posibilitatea de a petrece timp cu jucatori din toata lumea! Totally Voi rock!
Care este cel mai greu lucru despre a fi un Moderator?• Văzând jucători noi rătăcire în jurul implorandu-le ajutor de la alţi jucători şi fiind ignorată. Se rupe doar inima mea.
Ce îţi place să faci dacă eşti Nu Moderarea?• Eu încă mai vin să-şi facă şi să se joace Quest Dragon's Revenge, atunci când nu mă ocupat fac offline mea treburile Asta este.
Ce te face sa zambesti in Pandanda?• Văzând jucători distra şi de a face noi prieteni, mai ales în momentul în care include noi jucatori distrezi cu experienţă, cu mai mulţi jucători.
Nu este orice altceva ce ar dori să spun de teren Pandanda?• Vă rugăm să Vă rugăm să Vă rugăm să Do alţii, nu crezi cand spun ca poate da un membru, dacă Tu Dă-le parola contului. Am avut atât de mulţi jucători scammed acest fel. Sunteţi de risc având în contul dvs. furate, bunurile dumneavoastră îmbrăcăminte şi de uz casnic vândut, sau chiar având în contul dvs. interzis cauza a ceea ce jucătorul a făcut "rău în acelaşi timp cu contul dvs. Online. Ca vechi spune: e mai bine să fii în siguranţă decât să regretaţi.
- Jinxsey Moderator

0 comentarii:

Banner

Pandanda Land News

Playercardul lui AddyC

About Me